ШМО ВЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ, ФІЗИКИ, ІНФОРМАТИКИ


І. Аналіз роботи ШМО вчителів математики, фізики, інформатики, образотворчого мистецтва

 Методичне об’єднання вчителів математики, фізики, інформатики, образотворчого мистецтва в минулому  2015/2016 навчальному році працювали над проблемою “Запобігання перевантаження учнів на уроках точних дисциплін, як необхідна умова для збереження і зміцнення здоров’я учнів”, що відображає проблему над якою працює школа «Створення сприятливих умов для життєвого самовизначення і самореалізації дитини, спрямованих на її інтелект, фізичний розвиток, самоадаптацію та духовне збагачення»
Протягом минулого навчального року було проведено 6 засідань на яких  вчителі знайомились з програмами з навчальних предметів на новий навчальний рік, опрацьовували методичні рекомендації МОНМС України, щодо календарно-тематичного планування,  ведення журналів, документації та перевірки зошитів.
Члени методичного об’єднання  у вересні 2015 року взяли участь у практикумі (обмін досвід) «Використання елементів здоров’язберігаючих технологій на уроках: оцінка ефективності», у жовтні 2015 року взяли участь у методичній раді «Створення соціально-психологічних умов розвитку творчості вчителя і учня», у січні 2016 року приймали участь у педраді «Розвиток інтелектуальних, пізнавальних та творчих здібностей учнів», у лютому 2016 року «Використання інноваційних технологій при вивчені математики», в березні 2016 року «Узагальнення досвіду з обдарованими дітьми».
Велику допомогу у роботі надавав усім членам МО журнал “Математика” і “Фізика” який виписали члени МО, в яких можна було знайти рекомендації щодо роботи вчителів математики.
 Вчителі МО випускають стінгазету «Мозаїка», в якій постійно змінюються рубрики. В газеті розміщається інформація до ювілейних днів народження математиків, математичні загадки, задачі, привітання зі святами.
Протягом 2015/2016 навчального року пройшов  тиждень математики.  Тиждень був насичений різними цікавими заходами і пройшов вдало. Розпочався тиждень  цікавою тематичною лінійкою, яку підготували учні 11 класу та учениця 5-го класу з вчителями Ремінною Т.Г. та Швець Л.П. В межах тижня математики було проведено з учнями 5-6 класів гру-змагання «Арифметичні забави», з учнями 7 класів «Геометрична мозаїка», для учнів 8-9 класів було проведено «Алгебраїчний калейдоскоп», серед учнів 10 та 11 класу проведено конкурс «Тригонометричний довідник».  Діти показали гарні знання з математики. Учасники і присутні отримали багато позитивних емоцій. Для учнів 8 класів було проведено міні-засідання МАН, де учениці Грабова Марина та Бунчак Марина показали свої презентації.
Тиждень інформатики пройшов під назвою «Безпечний інтернет». Він розпочався тематичною лінійкою, яку підготували учні  з вчителем   Мєх С. А. та проведено слідуючі заходи:
·      Конкурс на кращий плакат на тему «Безпека в Інтернеті» серед
учнів 10-11 класів;
·      День безпечного Інтернету;
·      Турнір знавців інформатики
·      «Лицарський турнір» з ІКТ серед учнів 7-х класів;
·      Урок-диспут «Інтернет - друг чи ворог?» (10-11 класи);
·      Знайомство з сайтом «Онландія – безпечна вебкраїна» (5-6 класи,8-9 класи);
·      З усіма учнями було проведено лекцію про небезпеку в інтернеті, яка супроводжувалася презентацією.

Переможці
олімпіад та конкурсів у 2015-2016 н.р.

Районна олімпіада з інформатики
·                   Гончарук Валерія (11 клас) – І місце
·                   Шаманський Олег (9 клас) – І місце

Районна олімпіада з інформаційно-комунікаційних технологій
·                   Пароконна Ольга (11 клас) –ІІІ місце
·                   Закаржеєва Інна (10 клас) – ІІІ місце

В межах тижня фізики було проведено тематичну лінійку «Історичний екскурс в механіку», науково-практична конференція «Цікава фізика», демонстрація  електродвигуна виготовленого учнем 8-Б класу Палійчуком Ростиславом. Також відбулася виставка малюнків на тему «Космічні фантазії».
В межах тижня образотворчого мистецтва  проведена тематична інформація «Іконопис, як напрямок образотворчого мистецтва», районний семінар учителів образотворчого мистецтва «Народна іграшка пам’ять нації», позакласний захід «Викрадена картина». Учні школи брали активну участь у конкурсі імені М.Жидильова, конкурсі на протипожежну теметику.

В 2015/2016 навчальному році пройшов  атестацію вчитель вищої категорії,  старший вчитель Мєх Сергій Анатолійович. 
Відкриті уроки, позакласні заходи свідчать про високу професійну підготовку та майстерність. За наслідками атестації вчителю підтверджено вищу категорію.
Добрі результати показали учні на шкільній та районній олімпіадах. В районній олімпіаді учні 7-11 класів зайняли призові місця: Свистунов Костянтин 7-А клас І місце, Соколов Михайло 8-Б клас І місце, Склярук Лілія 9-А клас ІІ місце, Бєла Діана 10 клас І місце, Мельникова Анастасія 11 клас І місце, Свистунов Костя був учасником обласної олімпіади і зайняла ІІІ місце, Соколов Михайло зайняв ІІ місце . 
18 березня 2016 року вчителями математики був проведений районний семінар з проблеми: «Робота з обдарованими дітьми». На семінарі була проведена презентація вчителів математики. Вчитель-методист Ремінна Т.Г. презентувала методики розвитку обдарованості на уроках математики в 5 класі, старший вчитель Швець Л.П. та старший вчитель Білевич Л.П. познайомили присутніх з інноваційними формами та методами роботи з обдарованими дітьми. Вчителі математики презентували збірку «З математикою після уроків». Семінар пройшов на високому рівні, учасники семінару отримали велику кількість корисної інформації.
Аналіз роботи МО вчителів математики, фізики, інформатики, образотворчого мистецтва показав, що члени МО знаходяться в постійному пошуку нових форм  і методів для ефективного навчання учнів, звертають увагу  на позакласну роботу з предметів, що є стимулом зацікавленості учнів і пробудженню в них інтересу до знань, залучають їх до участі в  конкурсах “Кенгуру”, “Левеня”, «Бобер», «Кращий оператор ПЕОМ».
До складу МО входять п’ять вчителів, які мають вищу кваліфікаційну категорію: Ремінна Т.Г. (вчитель-методист), Швець Л.П. (старший вчитель), Білевич Л.П. (старший вчитель), Мєх С.А. (старший вчитель), Ремінний С.Ф. Вчителі МО – творчі особистості зі своєю власною методикою, творчою лабораторією, своїм почерком. Усі педагоги досконало володіють формами, методами та прийомами організації навчально-виховного процесу. Вчителі  вчать працювати самостійно з  підручниками,  застосовують для зацікавленості предметом інтерактивні методи, індивідуальний та диференційований підхід до учнів. Члени МО завжди у пошуках, творчо використовують передовий педагогічний досвід педагогів-новаторів району,  області, України.
   

Ремінна Т.Г. голова районного МО вчителів математики, член клубу творчо працюючих вчителів математики «Математичний світ». Вчителька працює над проблемою «Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках математики та в позакласній роботі». На її уроках важливою є позитивна установка на урок, мотивація діяльності учнів. Особливе місце займає групова навчально-пізнавальна діяльність учнів. Вона допомагає активізувати діяльність, ліквідувати прогалини, згуртувати колектив, привчає працювати самостійно. Найчастіше практикує короткочасні самостійні роботи навчального характеру з подальшим розв’язання учнями вправ на дошці та аналізом допущенних помилок. Кругові, шифровані, ланцюжкові вправи, зацікавлюють учнів, дають можливість контролювати себе на кожному етапі роботи. Залучає учнів до самостійної роботи с підручником, виготовлення ілюстративного матеріалу, захисту проектів по окремим темам – це активізує школярів, стимулює їх до самостійного оволодіння знаннями. Під час вивчення нового матеріалу використовує колективну форму роботи і активізує пізнавальну діяльність шляхом створення проблемних ситуацій. Велику роль відводить диференціації та індивідуалізації навчального процесу. Використовує взаємоперевірку, призначаю учнів асистентів, учнів консультантів. Такі прийоми дуже подобаються учням. В старших класах проводить уроки-семінари, уроки –практикуми, уроки –лекції (з використанням історичних відомостей). Позитивних емоцій у молодших класах додають дидактичні ігри, урок стає «живим», і викликає більшу активність учнів.

Швець Л.П. голова шкільного МО, член клубу творчо  працюючих вчителів математики «Математичний світ». Працює над проблемою «Самостійна робота, як розвиток математичного мислення». Для вирішення цієї проблеми навчає учнів організову­вати своє робоче місце, планува­ти роботу, здійснювати самокон­троль і самоаналіз власної діяльності, формую в учнів само­стійне мислення, підштовхую їх до самостійної творчості.
На уроках проводить само­стійні роботи з використанням ал­горитмів і пам'яток, із самопере­віркою та взаємоперевіркою, з іг­ровими елементами, з відповіддю-кодом, в парах, в групах, матема­тичні диктанти, тощо.
Такі форми самостійної роботи допомагають розвивати творчий потенціал дитини, індиві­дуальні здібності, виховують впе­вненість, віру у свої можливості, наполегливість, увагу, витримку. Однією з випробуваних форм активної самостійної роботи учнів є математичні диктанти. Диктанти проводить на початку уроку, після перевірки домашнього завдання, в кінці уроку. Викликає учня працювати на відкидній дошці. Після написання здійснюємо перевірку («Перевір себе» або «Перевір свого товариша»). Продовжувала поглиблене вивчення математики в цьому навчальному році в 9-Б класі. За два роки поглибленого вивчення учні показали добрі результати у навчанні та в шкільних і в районних олімпіадах. Вчителька вивчає досвід вчительки математики школи № 1 Ремінної Т.Г.
Результативність учнів на олімпіадах з   математика по загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №1 м. Гайворон
2015/2016 навчальний рік



з/п
П.І.вчителя
П.І. учня
Клас
Шкільна
Районна
Обласна
Математика
1.
Швець
Лідія Петрівна
Куца А.
5-Б
ІІ


Путенко М.
5-Б
ІІІ


Соколов Михайло
8-Б
І
І
ІІ
Гладик Л.
8-Б
ІІІ


Склярук Л.
9-А
І
ІІ

Чабанюк Є.
9-А
ІІІ



Білевич Л.П. працює над проблемою «Використання інтерактивних методів для розвитку математичного мислення школярів». Вчителька на уроках проводить математичні вікторини, диктанти, математичні естафети, розшифруй слово, мікрофон, метеоритний дощ, кругові вправи при усному рахунку, гра «Ромашка», «Математичні маки», «Математичні східці», «Ланцюжок обчислень».
Серед  вищеназваних форм роботи можна виокремити нетрадиційні, що вирізняються новизною, інноваційністю, спрямовані на максимальну активізацію практичної діяльності учнів, сприяють тому, що робота стає більш динамічною, творчою та цілеспрямованою.
Нетрадиційні підходи у вивчення математики дають можливість розвивати довготривалу пам’ять. Вчителька вміє поставити себе на місце учня, подивитися на світ його очима, і лише тоді продумувати форму і методи навчання з метою виховати особистість із високим рівнем інтелекту. Вчителька використовує досвід вчителів школи №1 (Ремінної Т.Г.)  та вчителів району (Гречаної В.В.).
Результативність учнів на олімпіадах з  математики по загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №1 м. Гайворон
2015/2016 навчальний рік

з/п
П.І.вчителя
П.І. учня
Клас
Шкільна
Районна
Обласна
Математика
1.
Білевич Л.П.
Кучерява Ю.
7-Б
І


Майданюк А.
7-Б
ІІ
ІУ

Цуркан О.
7-Б
ІІ


Сіроткін Д.
8-А
І
ІІІ

Білевич М.
8-А
ІІ


Конельська О.
8-А
ІІІ


Плахотнюк Т.
9-Б
ІІ
ІУ

Давидяк М.
9-Б
ІІІ


Постоловський Ю.
9-Б
ІІІ




Мєх С.А. член клубу творчо  працюючих вчителів математики «Математичний світ». Працює над проблемою «Використання комп´ютерних технологій на уроках математики». Вчитель на уроках математики у 6 класі постійно використовує програмний педагогічний засіб «Математика-6». Даний ППЗ застосовується як для пояснення так і для закріплення матеріалу.
Для проведення контролю знань з математики (математичні диктанти, самостійні та контрольні роботи) використовувалися комп’ютерні презентації.
Під час вивчення нового матеріалу з інформатики крім власних презентацій з метою виховання у учнів вміння самостійно здобувати знання проводилися відеоуроки.
В своїй роботі широко застосовує створення проблемних ситуацій, що активізує учнів та спонукає їх до вивчення матеріалу.
Використовуючи програму NetOpSchool на уроках інформатики під час демонстрації практичної роботи з різними компютерними програмами надає можливість кращим учням проводити практичні демонстрації. Широко використовує упереджувальне домашнє завдання для сильних учнів.
У своїй роботі в різній мірі в залежності від теми уроку та рівня підготовленості учнів використовує слідуючі методи:
а) пояснювально-ілюстративний (розповіді лекція, пояснення; робота з підручником і демонстрації та ін.);
б) репродуктивний (відтворення знань і способів дій, діяльність за алгоритмом, програмою);
в) проблемний виклад;                                                                                    
г) частково-пошуковий або евристична бесіда;
д) дослідницький метод.

Переможці
олімпіад та конкурсів у 2015-2016 н.р.
Районна олімпіада з інформатики
·                   Гончарук Валерія (11 клас) – І місце
·                   Шаманський Олег (9 клас) – І місце

Районна олімпіада з інформаційно-комунікаційних технологій
·                   Пароконна Ольга (11 клас) –ІІІ місце
·                   Закаржеєва Інна (10 клас) – ІІІ місце


Ремінний С.Ф. працює над проблемою «Підвищення інтересу учнів до предмету шляхом створення проблемних ситуацій на уроках фізики». Обираючи метод, насамперед максимально зясовує головну мету і конкретні завдання, які розвязуються на уроці. Обирає ті, що дають змогу одночасно розвязувати якомога більшу кількість навчально-виховних завдань. Такими ефективно діючими методами є насамперед самостійні і практичні роботи, навчальні дискусії, пізнавальні ігри і проектний метод.
Проблеми які вчитель ставить на уроці посильні. Спираючись і на досвід, і на знання, які вже має дитина, спрямовує її думки в русло знань, які потрібні для розв’язання проблеми, мати логічний зв’язок з раніше вивченим матеріалом. Вчитель на уроках використовує елементи новизни, цікавості.
Готуючи питання проблемного характеру, дотримується таких вимог:
* орієнтую школярів на висловлення власної думки, міркувань, припущень;
* домагаюсь самостійних відповідей, використовуючи вивчений матеріал або спираючись на знайомий матеріал;
* схиляю учнів до аналізу дослідів, порівнянь, зіставлень, розкриття зв’язків, висновків і узагальнень. 
Результативність учнів в олімпіадах
з  фізики, астрономії по загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №1 м. Гайворон
2015/2016 навчальний рік

з/п
П.І.вчителя
П.І. учня
Клас
Шкільна
Районна
Обласна
Фізика
1.
Ремінний Сергій Федорович
Свистунов К.
7-А
І
ІІІ

Торундяк О.
7-А
ІІ


Грубась І.
7-А
ІІІ


Сіроткін Д.
8-А
І


Соколов М.
8-Б

І

Фарафонов В.
8-А
ІІІ


Паламарчук А.
9-Б
ІІ


Крисаченко Є.
9-Б
ІІІ


Постоловський Ю.
9-Б
ІІІ
ІІ

Закаржеєва І.
10
І


Бєла Д.
10
ІІ
ІІ

Бойко А.
10
ІІІ


Мельнікова А.
11
І


Дерев'янко Д.
11
ІІ


Сирота О.
11
ІІІ
ІІ

Астрономія
Скрипник Є.
11
І
ІІ











   На засіданнях МО вчителі ознайомлювались з програмами з навчальних предметів на новий навчальний рік, опрацьовували методичні рекомендації Міністерства освіти і науки України, щодо календарно-тематичного планування,  ведення журналів, документації та перевірки зошитів.
   Велику допомогу у роботі надавав усім членам МО журнал “Математика” і “Фізика” який виписали члени МО, в яких можна було знайти рекомендації щодо роботи вчителів математики.
Ремінна Т.Г., Швець Л.П., Мєх С,А. взяли активну участь у підготовці і проведенні обласного семінару методистів математики, де поділилися досвідом роботи. Вчителі МО випускають стінгазету «Мозаїка», в якій постійно змінюються рубрики. В газеті розміщається інформація до ювілейних днів народження математиків. Математичні загадки, задачі, привітання зі святами.
Результативність ЗНО 2015-2016 навчального року: взяли участь 6 учнів, достатній рівень – 3 учні, середній рівень – 3 учні.
В 2016/2017 навчальному році МО вчителів математики, фізики, інформатики, образотворчого мистецтва  будуть продовжувати працювати   над проблемою “Запобігання перевантаження учнів на уроках точних дисциплін, як необхідна умова для збереження і зміцнення здоров’я учнів”, що відображає проблему над якою працює школа. Тому завдання МО вчителів математики, інформатики,  фізики, образотворчого мистецтва  використовувати такі форми і методи роботи, які допоможуть розвантажити учнів на уроках. Вчителі будуть вивчати і впроваджувати передовий педагогічний досвід, брати участь у педрадах, проблемних семінарах, конкурсах, районному математичному клубі, проводити позакласну роботу з обдарованими дітьми.
Постійне оновлення ППЗ з математики вимагає його тестування та вивчення способів застосування безпосередньо на різних етапах уроку. У процесі роботи виникають нові варіанти застосування навчальних презентацій. Зокрема великі можливості у розвиненні в учнів просторової уяви дає тривимірна анімація. Тому у 2016/2017 навчальному році особливий наголос  буде зроблено саме у цьому напрямку.
На уроках і в позаурочній діяльності продовжувати розвивати навички самостійної роботи дітей, проводити позакласні заходи,  залучаючи дітей до складання  казок та оповідань з математики.






VІ   Засідання  ШМО
Проблема:  «Запобігання перевантаження учнів на уроках точних дисциплін, як необхідна умова для збереження і зміцнення здоров’я учнів».
      Мета: підвищення професійної компетенції вчителя та ефективності навчально-виховного процесу у школі.

І засідання  (серпень)
1.                Затвердження плану МО
2.                Вивчення нормативних документів
3.                Опрацювання додатку до листа Міністерства освіти і науки УКкраїни «Про викладання математики у 10-11 класах»
4.                Опрацювання вимог до перевірки зошитів з математики та інструкції з ведення класного журналу

ІІ засідання  (жовтень)
1.                Опрацювання Типового положення про атестацію педагогічних працівників.
2.                Про форми роботи з обдарованими дітьми на уроках та позаурочний час з математики, фізики, інформатики (з досвіду роботи)
3.                Організація та види самостійної роботи на уроках математики, фізики, інформатики
4.                Розгляд і затвердження завдань на шкільні предметні олімпіади з математики, фізики, інформатики
5.                Підготовка до педагогічної ради «Адаптація учнів 5-х класів до навчання в середній школі».

Ш засідання ( грудень)
1.                 Обговорення підсумків олімпіад з предметів
2.                Аналіз успішності у І семестрі. Рівень знань та навичок учнів на основі аналізу відвіданих уроків і результатів директорських контрольних робіт
3.                Обмін досвідом про задання домашнього завдання та індивідуальний підхід до його підбору (недопустимість перевантаження)
4.                Про організацію та проведення предметних тижнів з математики, інформатики, фізики

IV засідання (січень)
1.                Дидактичні ігри на уроках математики, фізики,
2.                Підсумки предметних олімпіад
3.                Практикум по розв’язуванню олімпіад них задач
4.                Огляд методичної літератури

V засідання (квітень)
1.                Опрацювання методичних рекомендацій щодо проведення ДПА та підготовка до ЗНО
2.                Аналіз результатів конкурсів «Кенгуру», «Левеня», «Бобер»
3.                Аналіз роботи вчителів МО за навчальний рік
4.                Планування роботи вчителів МО на новий навчальний рік 


VIII Вивчення,  узагальнення і впровадження   в роботу педагічного досвіду.

1.                Участь учителів математики у творчій групі.
2.                Відвідування вчителями відкритих уроків.
3.                Участь у районних семінарах.
4.                Замітки, статті в газети  «Гайворонські  вісті», «Гайворонський кур’єр».
5.                Виступи  членів МО на засіданнях МО з питань впровадження педагогічного досвіду педагогів – новаторів України
6.                Вивчення і впровадження в роботу членами МО передового педагогічного досвіду вчителя 


ІРобота між засіданнями


№з/п
Вид діяльності
Термін
Відповідальний
1.                  
Підготовка до педради «Про підсумки роботи школи в 2015-2016 н.р. та завдання на новий 2016-2017 н.р.»
   серпень
Швець Л.П.
2.                  
Відвідування районних семінарів
протягом року
Члени МО
3.                  
Участь у районній творчій групі вчителів матекматики
протягом року
Озеранська Р.С.
4.                  
Участь у черговій атестації
протягом року
Білевич Л.П.
5.                  
Участь у перевірці олімпіадних робіт районного етапу в складі журі
протягом року
Озеранська Р.С.
Швець Л.П.
6.                  
Участь у семінарі-практикумі «Нові прогресивні технології – шлях до формування творчої особистості, життєвих компетентностей учнів»

вересень

Озеранська Р.С.
Білевич Л.П.
7.                  
Підготовка  до методичної ради  «Створення соціально-психологічних умов розвитку творчості вчителя й учнів. Організація шкільних предметних олімпіад та підготовка учнів до участі в районних олімпіадах, конкурсах. »
жовтень
Білевич Л.П.
Озеранська Р.С.

8.                  
Робота математичних  гуртків
протягом року
Білевич Л.П.
Озеранська Р.С.
Швець Л.П.
9.                  
Участь учнів у МАНі  (районному та обласному етапах).
протягом року
Білевич Л.П.
Озеранська Р.С.
10.             
Участь у педагогічній  раді «Адаптація  готовності учнів 5-их класів до
навчання в середній школі»
листопад
Озеранська Р.С.
Швець Л.П.
11.             
Обговорення і підготовка завдань до шкільної олімпіади із зарубіжної літератури та російської мови; української мови та літератури, англійської мови

жовтень
Члени МО
12.             
Проведення відкритих уроків учителями, що атестуються
протягом року
Білевич Л.П.
13.             
Проведення тижня математики
Лютий
Озеранська Р.С.
Швець Л.П.
Білевич Л.П.
14.             
Участь у різноманітних конкурсах
протягом року
Члени МО
15.             
Підготовка учнів до районної олімпіади з математики, фізики, інформатики
листопад
грудень
Члени МО
16.             
Взаємоперевірка сторінок журналів  із математики
листопад
Вчителі математики
17.             
Зрізи знань з математики
(11 клас).
листопад
Дирекція
18.             
Складання плану проведення тижня математики. Розподіл обов’язків.
січень

Члени МО
19.             
Тематична лінійка-відкриття тижня математики
лютий

Білевич Л.П.
20.             
Захід «Математичний ярмарок»
Лютий
Білевич Л.П.
21.             
Захід «Чудова сімка»

Швець Л.П.
22.             
Захід «Таємниці чорних ящиків»
Лютий
Озеранська Р.С.
23.             
Підготовка до психолого-педагогічного семінару «Педагогіка підтримки дитини в сучасній освіті. Тактика «захисту».
грудень
Білевич Л.П.
Швець Л.П.
24.             
Огляд журналів «Математика», «Фізика», «Інформатика»»
грудень, травень
Мех С.А.
Реманній С.Ф.
Білевич Л.П.
25.             
Перевірка сторінок журналів  із фізики, інформатики
січень
Мех С.А.
Реманній С.Ф.
26.             
Перевірка  робочих зошитів  із математики
січень
Вчителі математики
27.             
Участь у конкурсі «Кенгуру», «Бобер», «Левеня».
березень
Вчителі МО
28.             
Підготовка до педагогічної ради «Ефективність впровадження  здоров’язберігаючих технологій для забезпечення фізичного та інтелектуального розвитку успішної особистості»
лютий
Білевич Л.П.
29.             
Участь у педагогічній раді «Роль шкільної бібліотеки у формуванні  інтелекту й розвитку творчості учнів у школі»
лютий
Члени МО
30.             
Підготовка до методичної ради «Фахова компетентність вчителя – важлива умова при впровадженні нових Державних стандартів у школі»
березень
Швець Л.П.
31.             
Захід «Цікава фізика».
Квітень
Ремінний С.Ф.
32.             
Підготовка до педагогічної ради «Роль класного керівника у формуванні духовно-моральної особистості учня»
квітень
Білевич Л.П.
Озеранська Р.С.

33.             
Узагальнення та поширення перспективного педагогічного досвіду вчителів із обдарованими дітьми
протягом року
Білевич Л.П.
Озеранська Р.С.
Швець Л.П.
34.             
Участь у педагогічній раді «Про переведення та нагородження учнів 1-4, 5-8, 10 класів
травень
Члени МО
35.             
Участь у педагогічній раді «Про випуск та нагородження учнів 11 класу 2016-2017 н.р. на засіданні педагогічної ради»
травень
Члени МО
36.             
Анкетування членів МО щодо планування роботи МО на 2017/2018н.р.
червень
Швець Л.П.
37.             
Участь у педагогічній раді «Про випуск та нагородження учнів 9-х класів на засіданні педагогічної ради»


38.             
Складання орієнтовного плану МО на 2017/2018 н.р. з урахуванням пропозицій членів МО.
серпень
Швець Л.П.


Немає коментарів:

Дописати коментар