понеділок, 9 січня 2017 р.

АЛГЕБРА 7 клас

Алгебра, 7 клас

 ( І семестр – 32 год., 2 год. в тиждень)

Тема уроку
Год

Дата
Тема 1. Цілі вирази
43
1.1. Вирази зі змінними.
Степінь з натуральним показником. Одночлени
15
1.
Вступ до алгебри. Повторення та систематизація матеріалу 5-6 класів.
1

2.
Діагностична контрольна робота №1.

1

3.
Вирази зі змінними. Цілі раціональні вирази. 
1

4.
Розв’язування вправ.
1

5.
Тотожність. Тотожні перетворення виразу.
1

6.
Розв’язування вправ.
1

7.
Доведення тотожностей.
1

8.
Степінь з натуральним показником.
1

9.
Властивості степеня з натуральним показником.
1

10.
Розв’язування вправ.
1

11.
Одночлен. Стандартний вигляд одночлена.
1

12.
Піднесення одночленів до степеня. Множення одночленів.
1

13.
Розв’язування вправ.
1

14.
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок учнів.
1

15.
Контрольна робота № 2.
1

1.2. Многочлени
12
16.
Аналіз контрольної роботи. Многочлен. Степінь многочлена.  Подібні члени многочленів та їх зведення.
1

17.
Додавання та віднімання многочленів.
1

18.
Розв’язування вправ.
1

19.
Множення одночлена на многочлен.
1

20.
Множення многочленів.
1

21.
Множення многочленів.
1

22.
Розкладання многочленів на множники способом винесення спільного множника за дужки.
1

23.
Розв’язування вправ.
1

24.
Розкладання многочленів на множники способом групування.
1

25.
Розв’язування вправ.
1

26.
Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок учнів.
1

27.
Контрольна робота № 3.
1

1.3. Формули скороченого множення
16
28.
Аналіз контрольної роботи. Квадрат двочлена.
1

29.
Розв’язування вправ.
1

30.
Різниця квадратів.
1

31.
Розв’язування вправ.
1

32.
Розв’язування вправ.
1


 Алгебра, 7 клас
 ( ІІ семестр – 38 год., 2 год. в тиждень)
Всього 70 год.
Тема уроку
Кіль-кість годин

Дата
1.3. Формули скороченого множення (продовження)
16 – 5
33.
Сума і різниця кубів.
1

34.
Розв’язування вправ.
1

35.
Використання формул скороченого множення для розкладання многочленів на множники.
1

36.
Розв’язування вправ.
1

37.
Застосування різних способів розкладання на множники.
1

38.
Розв’язування вправ.
1

39.
Розв’язування вправ.
1

40.
Розв’язування вправ на перетворення виразів.
1

41.
Розв’язування вправ на перетворення виразів.
1

42.
Узагальнення і систематизація зна­нь, умінь та навичок учнів.
1

43.
Контрольна ро­бота  № 4.
1

Тема 2. Функції
9
44.
Аналіз контрольної роботи. Функціональна залежність між величинами як математична модель реальних процесів. Функція.
1

45.
Способи задання функції.
1

46.
Область визначення та область значень функції.
1

47.
Графік функції.
1

48.
Розв’язування вправ.
1

49.
Лінійна функція, її графік та властивості.
1

50.
Розв’язування вправ.
1

51.
Узагальнення і систематизація зна­нь, умінь та навичок учнів.
1

52.
Контрольна ро­бота № 5.
1

Тема 3. Лінійні рівняння та їх системи
13
53.
Лінійне рівняння з однією змінною.
1

54.
Розв’язування лінійних рівнянь.
1

55.
Розв’язування лінійних рівнянь.
1

56.
Лінійне рівняння з двома змінними та його графік.
1

57.
Система двох лінійних рівнянь із двома змінними. Графічний спосіб розв’язування систем.
1

58.
Спосіб підстановки.
1

59.
Спосіб підстановки.
1

60.
Спосіб додавання.
1

61.
Спосіб додавання.
1

62.
Лінійні рівняння та їх системи як математичні моделі текстових задач. Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь.
1

63.
Розв’язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь.
1

64.
Узагальнення і систематизація зна­нь, умінь та навичок учнів.
1

65.
Контрольна ро­бота № 6.
1

Тема 5. Повторення і систематизація
5
66.
Аналіз контрольної роботи. Цілі вирази.
1

67.
Функції. Лінійні рівняння та їх системи.
1

68.
Контрольна робота № 7 (підсумкова за рік).
1

69.
Аналіз контрольної роботи. Розв’язування вправ і задач прикладного змісту.
1

70.
Розв’язування задач прикладного змісту.
1


Немає коментарів:

Дописати коментар